söndag 30 augusti 2009

åter till jobb

Jag har smygjobbat lite de senaste veckorna men i morgon drar det igång på riktigt!
Känns väldigt roligt och spännande att återvända in i
"pyssel-sång-kör-undervisning-gudstjänstplanerande-skola"-jobbet och jag
har så många tankar och funderingar som jag vill testa.
Folke och Daniel kommer nu att få knyta en närmare relation det närmsta halvåret
- blir riktigt bra! Jag är riktigt stolt över min man som vill vara hemma så mycket!!
Tänk att nu får jag komma hem till färdiglagad mat!!
Livet är bra!

2 kommentarer:

  1. Njut på...jag brukade säga att jag levde lyxliv när Max var föräldraledig. Han var hemma 1 år med Viktor och 7 månader med Hanna...riktigt bra för oss alla. Det är också rätt skönt när någon annan har helhetskollen på hemmet och barnens kläder osv...

    SvaraRadera
  2. Wow... pratade precis med gubben om hur det ska bli när jag sticker iväg på första lägret när han har gått hem på pappaledighet... spännande!!! Jag säger som Kicki: njut!!!
    Det känns lite skönt att ha dig/er med fem månaders försprång... du har så många svar som jag inte har frågor till ännu ;)
    Inga prickar på Folke ännu?
    Stor kram till er allahoppa!!!

    SvaraRadera