måndag 18 oktober 2010

Lilldamen växer!!

Anar att fler föräldrar upptäcker detta; det går mycket snabbare för barn nr 2 att bli stor!!!
Hon kom ju precis och nu sitter hon på golvet och leker, pratar och diggar till radion.
Drabbas ibland av dåligt samvete över att jag inte läser lika mycket böcker för henne som jag gjorde med Folke, inte sjunger så mycket med henne som jag gjorde med Folke, leker lika mycket med henne som jag gjorde med Folke, badar henne lika ofta som jag gjorde med Folke men jag har ju insett att hon har en bror som läser böcker för henne, försöker visa henne hur man pusslar Barbapappapussel, dansar och sjunger för henne, lär henne att hoppa, visar henne hur man äter gröt, drar henne i vagnen (dock mest rakt in i buskarna...), badar tillsammans med henne och får henne att skratta så hon skriker. Så hon är nog inte understimulerad...

1 kommentar:

  1. Vad hon har vuxit sedan jag såg henne för en månad sedan. Tänk vad det gör att hon kan sitta, det ger ju även henne en ny dimension av livet. Kram till er alla från Mormor!

    SvaraRadera