lördag 21 mars 2009

Väntans tider...



Alma och Folke väntar på att jag ska sluta packa så vi kan åka...

Resan gick bra, vi satt på djurplats så Alma fick vara med på båten - det gillar hon. Folke, pappa och Alma sov och jag satt vaken med kramp i armen (Folke väger en del nämligen...) men så är det väl att vara mamma. Daniel skulle ju köra så han behövde sova. När vi väl startade i Nynäshamn så somnade Folke på en gång och sov tills vi stängde av bilen på tomten hos Farmor och fAffe. Så 23:15 tyckte han att det var morgon...eh...i alla fall så tyckte han att han skulle få sova resten av natten i mammas och pappas säng så tillslut så var det vagnen som gällde.

Han har blivit väldigt mammig helt plötsligt så det är bäst att jag inte ens visar mig ibland, annars så ska han bara vara hos mig och det är ju inte så kul för farmor eftersom vi inte träffas så ofta.
Ja, ja det går väl över...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar